Land Rover en Tom Waes gaan COVID-19 helden in het zonnetje zetten

Land Rover en merkambassadeur Tom Waes zijn op zoek naar COVID-19 helden die zich tijdens de coronacrisis extra hebben ingezet voor anderen en het verdienen om in het zonnetje te worden gezet. Wie als COVID-19 held is aangemeld, maakt kans op een geheel verzorgde weekendtrip in de nieuwe Land Rover Defender met daktent.

De Vlaamse acteur en tv-personality Tom Waes – in Nederland bekend van onder meer het tv-programma Reizen Waes en de populaire Netflix-serie Undercover – is als Land Rover-ambassadeur nauw betrokken bij deze speciale campagne. Hij roept in een videoboodschap op om een COVID-19 held te nomineren en aan te melden via www.defender-hero.nl.

Ken jij iemand die zich tijdens de coronacrisis extra heeft ingezet voor anderen? Iemand uit de zorg? Of een leerkracht? Misschien een buurman of -vrouw die altijd klaarstond voor anderen die het moeilijk hadden? Meld jouw COVID-19 held aan en bezorg hem of haar een onvergetelijk weekend.

Van alle inzendingen winnen drie genomineerden een avontuurlijke trip met de nieuwe Land Rover Defender, die is uitgerust met een speciale daktent voor twee personen. Behalve de auto en de tent regelt Land Rover ook de kampeerplaats voor de nacht van zaterdag op zondag, een goed gevulde picknickmand én een korte 4x4-introductie onder begeleiding van een ervaren Land Rover Experience-instructeur.

De weekendtrip is voor maximaal twee personen en binnen Nederland, waarbij de nieuwe Land Rover Defender ter beschikking wordt gesteld van vrijdag 28 augustus, vrijdag 4 september of vrijdag 11 september tot en met de volgende maandag.